● 
اِجُّمعَة ١٧ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
فرایند اجرایی دروس معرفی به استاد (تکدرس)

تاریخ ایجاد   1394/10/28 - 11:02  تعدادمشاهده  3367 بازگشت

پیرو مصوبات کمیته امور آموزشی مورخ 1394/10/14 ، فرایند اجرایی دروس معرفی به استاد به پیوست جهت درج در سایت مرکز مشهد قسمت خدمات اموزشی و جهت اجرا طبق فرایند مزبور توسط کارشناسان اموزش و برنامه ریزی تقدیم می گردد.

1- دانشجو حداقل 10 روز قبل از شروع تکدرس هر دوره - مشروط به ثبت و تعیین تکلیف نمرات باقیمانده - به سایت مراجعه  و نسبت به اخذ و ثبت درس اقدام نماید.
2- کارشناس آموزش مراتب حائز شرایط بودن را بررسی و تقاضای دانشجو را تایید نماید.
3- واحد برنامه ریزی نسبت به تعیین و تایید استاد درس در پیش خوان خدمت اقدام نماید. ضمنا لازم است کارشناس برنامه ریزی لیست اساتید تایید شده توسط مدیر گروه را دریافت و بر آن اساس اقدام نماید. هرگونه تماس و هماهنگی یا ارائه آدرس و تلفن استاد به عهده کارشناس برنامه ریزی است.
4- مسئول اموزش یک روز قبل از شروع مهلت مقرر در پیش خوان خدمت نسبت به تایید نهایی اقدام خواهد نمود.
5- دانشجو طبق تقویم آموزشی و برابر هماهنگی انجام شده توسط واحد برنامه ریزی موظف است قبل از اتمام مهلت تکدرس به استاد مربوطه مراجعه و آزمون بعمل آید و نمره توسط استاد ثبت شود.
6- هیچ گونه فرم دستنویس تحویل دانشجو نگردد؛ ضمنا در مورد دانشجویانی که در وضعیت آنها در سیستم گلستان یک یا دو ترم و یا بیشتر عدم مراجعه است همکار محترم اموزش چنانچه لازم باشد سرترم با درج عدم مراجعه ایجاد و واحد امتحانات نمره دانشجو را به اولین ترم ممکن انتقال خواهد داد.
 

 



 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?