● 
اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
 
   
 
 
اخبار و اطلاعیه ها
برگزاری جلسه ستاد راهیان نور با حضور ریاست استان

تاریخ ایجاد   1395/12/11 - 01:19  تعدادمشاهده  1434 بازگشت

رییس دانشگاه پیام نور استان از اعزام 350 دانشجو در قالب کاروان راهیان نور با اختصاص بودجه حدود یک میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: دکتر محمد علی داوریار افزود: با توجه به برگزاری 4 نشست و جلسه ستاد راهیان نور در دانشگاه، حدود مبلغ 1 میلیارد ریال به منظور اعزام 350 دانشجوی علاقمند به این سفر معنوی در هفته های گذشته اختصاص پیدا کرد که روز شنبه اولین گروه از این عزیزان در قالب کاروان خواهران به تعداد 224 نفر اعزام خواهند شد. ضمن اینکه مابقی سهمیه نیز برای برادران دانشجو در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: در عصر کنونی که دشمن با انواع ابزارهای مختلف سعی در شبیخون فرهنگی و رخنه در عقاید و باور جوانان برومند انقلاب اسلامی دارد، حضور در این سفر معنوی و الگوگیری از راه و سیره جوانان غیور ایران اسلامی که با تقدیم جان و مال خود امنیت و ارامش را برای امروز ما به ارمغان آوردند، بسیار تاثیر گذار می تواند باشد.

دکتر داوریار افزود: بدون شک حضور در سرزمینی که بوی عشق می دهد و قدم زدن بر روی خاکی که روزگاری جوانانی با روحی بلند و عزمی راسخ در مسیر رسیدن به هدف گام نهاده اند، باعث افزایش معنویت در روح و جان می شود و این معنویت می تواند بسیاری از رذائل اخلاقی را بزداید.

 



 
Text/HTML

 

 
زیرمجموعه واحد فرهنگی