● 
اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
 
   
 
 
اخبار و اطلاعیه ها
فراخوان مسابقه طراحی پوستر و لوگوی ششمین جشنواره ملی کانونهای فرهنگی هنری رویش

تاریخ ایجاد   1395/05/17 - 07:51  تعدادمشاهده  1767 بازگشت

جشنواره ملی رویش

کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های کشور

Top of Form

Bottom of Form

photo380834149297138370

فراخوان مسابقه طراحی پوستر و لوگوی ششمین جشنواره ملی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه های سراسر کشور «رويش»

مرداد ۱۱, ۱۳۹۵rooyesh

دبير خانه ششمين جشنواره ملي كانون هاي فرهنگي ، هنري و اجتماعي، «رويش» در نظر دارد تا پوستر و لوگو اين دوره خود را که در آذر ماه سال جاری برگزار می شود، به مسابقه بگذارد.
جشنواره ملي كانون هاي فرهنگي ، هنري و اجتماعي، «رويش»، به عنوان بزرگ ترين رويداد عرصه فعاليت كانون هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي دانشجويان ، عرصه ارائه توانمندي ها و دستاوردهاي اين نهادهاي دانشجويي از سراسر كشور مي باشد. بر همين اساس دبير خانه ششمين جشنواره ملي رويش در نظر دارد تا پوستر و لوگو اين دوره خود را از به مسابقه بگذارد، لذا بدين وسيله از تمام استادان، دانشجويان ، كارشناسان و دانش آموختگان محترم دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي دعوت مي شود تا طرح هاي و آثار خود را بر طبق نكات ذيل به آدرس الكترونيكي و كانال تلگرامي اين جشنواره ارسال نمايند.

اهداف:

– ايجاد مشاركت هنرمندان،دانشجويان و نخبگان هنري دانشگاه ها در فرايند جشنواره رويش

– بهره گيري از تجارب  و تخصص هنرمندان دانشگاهي در بخش هنري جشنواره

– تعامل سازنده هنرمندان حوزه تجسمي جهت پويايي هرچه بيشتر جشنواره رويش

نكات:

هر هنرمند مجاز به ارسال ۳ اثر مي باشد.

– درج مشخصات در مسابقه ضروری مي باشد. در نامگذاري و ذكر مشخصات ابتدا بايد نام طراح و سپس عنوان اثر درج شود. مثال:

Ali saeedi-rooyesh1.gpeg

Ali saeedi-rooyesh2.gpeg

Ali saeedi-rooyesh3.gpeg

– بدیهی است در ارزیابی آثار اولویت با آثار نو و خلاقانه و برگرفته از فرهنگ ايراني مي باشد. همچنين آثاري كه نمايانگر هويت و شاخص هاي دانشگاهي بوده و به مهم ترین اهداف تشكيل كانون ها نظير پويايي،كارگروهي، خلاقيت، قانون مندي و … توجه داشته باشند داراي اولويت مي باشند.

-چنانچه طرح پیشنهادی از منبع و یا تصویر خاصی الهام و یا استخراج شده در این خصوص توضیح کامل ارائه گردد. همچنين آثار نبايد تشابهي به ساير طرح ها و نشانه هاي ثبت شده ايراني و خارجي داشته باشد.

– آثار ارسالي ساده ،جامع، خوانا و مطابق با اصول زيبايي شناسانه طراحي شود، و ضمن بهره گيري از عنصر خلاقيت و نوآوري از كليشه هاي رايج و تكراري پرهيز شده و در طراحي آثار از عنصر خلاقيت و نوآوري بهره لازم گرفته شود.

طراحي پوستر در قطع ۷۰*۱۰۰ (ترجيحا به صورت عمودي) و با كيفيت ۱۵۰ دي پي آي/ cmyk  انجام شده و سپس به قطع ۹۲۴ * ۶۶۰ پيكسل با كيفيت ۷۲ دي پي آي gpeg/rgp (فايل فشرده استاندارد) تغيير داده و آنرا ارسال نماييد.

– فرمت ارائه نشانه ها به صورت لوگوی رنگی وسیاه‌وسفید در ابعاد حداکثر۵ در ۵ سانتی متر، با رزولوشن ۳۰۰ dpi  باشد.

تذكر مهم: حتما پيش از ارسال آثار، از صحت فرمت فايل و رزولشن آن اطمينان حاصل فرماييد.

– طرح ها(نشانه ها) در ابعاد كوچك و بزرگ خوانايي و تناسب ظاهري و مفهومي خود را از دست ندهد و نيز قابليت اجرا به صورت مهر تنديس و… را نيز داشته باشد.

واژه پيشنهادي جهت انجام طراحي نشانه(لوگو) :  كلمه «رويش»

متن پيشنهادي جهت درج در پوستر :

ششمين جشنواره ملي كانون هاي فرهنگي ، هنري ،اجتماعي و مذهبي «رويش»

زمان: ۲۴-۲۱ آذر ۱۳۹۵

مكان: تهران- دانشگاه صنعتي امير كبير

جوايز:

جايزه نفر اول: يك ميليون تومان + امكان حضور رايگان در ششمين جشنواره ملي رويش(شامل هزينه سفر، اسكان و تغذيه در تهران در طول برگزاري جشنواره) و دريافت تنديس جشنواره

جايزه نفر دوم:۳۰۰ هزار تومان+ دريافت لوح سپاس جشنواره

جايزه نفر سوم: ۲۰۰ هزار تومان + دريافت لوح سپاس جشنواره

مهلت و نحوه ارسال آثار:

هنرمندان ارجمند مي توانند آثار خود راحداكثر تا تاريخ ۱۵ مرداد۹۵  به آدرس كانال تلگرام جشنواره رويش به آدرس telegram.me/rooyeshfest  و يا آدرس پست الكترونيكي جشنواره farhangi@aut.ac.ir  ارسال نمايند. لازم به ذكر است كه آثاري كه پس از اين تاريخ ارسال شود امكان حضور در اين مسابقه را نخواهند داشت.

۶۴۵۴۵۵۹۲: جشنواره تلفن دبيرخانه

-لازم به ذكر است كه دبيرخانه جشنواره نمايشگاهي از آثار راه يافته به مرحله نهايي را در زمان برگزاري جشنواره رويش برگزار خواهد نمود. همچنين دبيرخانه جشنواره مجاز است كه آثاري را كه به مرحله نهايي راه مي يابند را در فضاي مجازي يا در قالب هاي ديگر و به صورت مكتوب و نمايشگاه ارائه نمايد؛بر همين اساس ثبت نام و ارسال طرح به منزله قبول اين مساله مي باشد.

-كليه اساتيد، دانشجويان ، كارشناسان و دانش آموختگان محترم دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي مي توانند در اين جشنواره حضور يابند.



 
Text/HTML

 

 
زیرمجموعه واحد فرهنگی