● 
اِلخَميس ١٦ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1395

تاریخ ایجاد   1395/06/20 - 10:24  تعدادمشاهده  2695 بازگشت

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 95

مرحله اول : دانشجو ابتدا مطابق اطلاعیه شماره (1)، با ورود سامانه گلستان ثبت نام غیرحضوری نموده و پرینت ثبت نام انجام شده (فرم اطلاعات ثبت شده دانشجو در پذیرش غیر حضوری، گزارش 1800) را از سامانه ثبت نام دریافت می کند .

مرحله دوم: دانشجو بر اساس تاریخ مراجعه اعلام شده در پرینت ثبت نام (گزارش 260) شخصا" برای ارائه اصل مدارک به صورت حضوری به دانشگاه  محل قبولی مراجعه می نماید.

مرحله سوم: در هنگام حضور دانشجو اصل مدارک دانشجو با اطلاعات اسکن شده در سامانه گلستان مطابقت داده می شود و تائید نهایی(ثبت نام قطعی)، درسامانه گلستان توسط کارشناس آموزش انجام می شود.

مرحله چهارم: پس از تایید نهایی ثبت نام  به سامانه گلستان(سامانه ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور) شده و میزان شهریه ثابت مشخص شده در پورتال دانشجو به روش های تعیین شده در همان سامانه پرداخت می نماید

مرحله پنجم:  دانشجو پس از پرداخت شهریه ثبت (24 ساعت بعد) جهت انتخاب واحد به سامانه گلستان مراجعه نموده و از بین دروس ارائه شده در همان پرتال با توجه به برنامه ترمی ارائه دروس با رعایت  مقررات و ضوابط آئین نامه آموزشی   انتخاب واحد می نماید.


پس از انتخاب واحد جهت اطلاع از برنامه کلاسی  دروس انتخابی به سامانه برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور http://sahba.pnu.ac.ir مراجعه نمایید.

 

 



 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?