● 
اِجُّمعَة ١٠ شوال ١٤٤٥
 
   
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
اطلاعیه وام شهریه دانشجویی نیمسال اول 95-1394

تاریخ ایجاد   1394/06/14 - 10:12  تعدادمشاهده  4870 بازگشت

با عنایت به شرایط عمومی دریافت وام دانشجویی ، به اطلاع دانشجویان متقاضی وام شهریه در نیمسال اول 95-1394 می رساند جهت درخواست وام همزمان با شروع زمان انتخاب واحد به سایت مرکز مشهد www.pnum.ac.ir مراجعه نموده و در صفحه خدمات دانشجویی به قسمت درخواست وام شهریه دانشجویی مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایند. لازم به ذکر است که متقاضی می بایست شماره تلفن همراه خود را بطور صحیح وارد نماید تا در صورت امکان پس از اختصاص وام ، از طریق ارسال پیامک موافقت با درخواست دانشجویان اعلام گردد .

توجه : دانشجویان فقط از طریق سایت درخواست خود را ارسال نمایند و از تکمیل فرمهای در خواست وام و مراجعه حضوری به این اداره خودداری فرمایند .
تذکرات مهم
 
1- با توجه به محدودیت اعتبار، اداره خدمات دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد امکان پاسخگویی به همه درخواستهای وام شهریه دانشجویی را ندارد.
2- دانشجویان کارشناسی ورودی 1390 و قبل از آن و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی 1392 و قبل از آن نمی توانند درخواست وام دانشجویی نمایند.
3- تکمیل فرم درخواست وام وارسال آن به منزله اختصاص قطعی وام از صندوق رفاه دانشجویان نمی باشد و دانشجویان می بایست تا دو ماه پس از ارائه درخواست خود ، از اختصاص وام شهریه اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم اختصاص وام نسبت به واریز شهریه خود طبق مقررات اقدام نمایند.

4- تسویه حساب وام دانشجویی پس از پایان تحصیل دانشجو انجام می شود و درهنگام تسویه حساب، ابتدا ده درصد کل وام پرداختی ،دریافت شده و پس از آن با محاسبه 4% کارمزد از سوی صندوق رفاه و با موافقت صندوق ،حداکثر 9 ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی، دفترچه اقساط صادر می گردد. لازم به توضیح است در صورت عدم صدور دفترچه از سوی صندوق رفاه دانشجویان ، دریافت کننده وام می بایست کل مبلغ وام و کارمزد متعلقه را بصورت یکجا واریز نماید.

 



 

ورود به سایت

نام کاربری:
کلمه عبور:
    
    
Forgot Password?